Responsive Ads Here

Ahad, Oktober 16, 2016

POPCORN TIME TERBARU UNTUK PERANTI ANDROID


Popcorn Time adalah alat yang membolehkan anda untuk bermain beratus-ratus filem dan episod dari siri TV secara langsung (streaming) pada peranti Android anda, tanpa perlu memuat turun apa-apa.



Aplikasi Popcorn Time adalah hampir sama dengan versi Windows. Aplikasi ini mengambil fail Torrent untuk filem atau episod yang anda mahu menonton pada peranti anda. Jadi, ia adalah satu idea yang sangat baik untuk mempunyai sambungan WiFi apabila anda menggunakan aplikasi ini.

Kadang-kadang, fail video mungkin disimpan pada peranti anda, jadi idea terbaik adalah membersihkan folder fail sementara Popcorn Time.

Antara muka Popcorn Time adalah elegan dan intuitif. Pada skrin pertama aplikasi anda dengan cepat boleh mengakses mana-mana siaran berita yang didapati untuk dimuat turun, dan anda boleh mengakses pemilihan siri atau alat carian hanya dengan mengetik pada skrin.

Popcorn Time ialah pemain filem dan siri tv yang menyeronokan peminat. Tidak perlu dikatakan, aplikasi ini adalah lebih berguna untuk tablet atau dengan peranti yang membolehkan anda untuk menggunakan Android di televisyen. Rekemendasi Android:


Rekemendasi Android 3.0 atau sebelumnya


3 ulasan:

  1. Your article is amazingly smart. I love to (look at web sites on) your diary's posts every day and that I got huge help from your (shared online writing page) and developed a replacement app download minecraft pocket edition apk you'll check.Thanks for the wonderful diary.

    BalasPadam
  2. You will like it to enjoy our new application: Photo Lab PRO Mod Apk it can be downloaded and used for free.

    BalasPadam